Η Liverpool ανακοίνωσε ζημία £46εκ για τη σεζόν 2019/20

Η Liverpool δημοσιοποίησε τις οικονομικές της καταστάσεις για τη σεζόν 2019/20 – στο δεύτερο μισό της οποίας έκανε την εμφάνιση της η πανδημία του κορωνοϊού – κατά την οποία κατέγραψε ζημία 46 εκατομμυρίων λιρών.

Την Τετάρτη (27/04), ιδιαιτέρως καθυστερημένα σε σύγκριση με προηγούμενς χρονιές, η Liverpool γνωστοποίησε στο κοινό τις οικονομικές καταστάσεις της σεζόν 2019/20, κατά την οποία οι περισσότεροι – αλλά όχι όλοι οι – δείκτες γνώρισαν πτώση και η συνολική ζημία – προ φόρων – άγγιξε τις 46 εκατομμύρια λίρες. Επισημαίνεται ότι η περίοδος αναφορά αφορά το διάστημα από 1 Ιουλίου 2019 έως 31 Μαΐου 2020.

Αναλυτικά η επισκόπηση της οικονομικής περιόδου:

  • Η πανδημία επηρέασε το τελευταίο τρίμηνο των λογαριασμών
  • Τα έσοδα από τα media μειώθηκαν κατά £59εκ., στις £202εκ.
  • Τα έσοδα από τις αγωνιστικές ημέρες μειώθηκαν κατά £13κ., στις £71εκ.
  • Τα εμπορικά έσοδα αυξήθηκαν κατά £29εκ., στις £217εκ.
  • Τα συνολικά έσοδα μειώθηκαν κατά £43εκ., στις £490εκ.
  • Ζημία προ φόρων: £46εκ.

Διαβάστε την αναφορά της Liverpool στον επίσημο ιστότοπο της:

«Τα οικονομικά αυτά αποτελέσματα αντανακλούν την αρχική επίπτωση της πανδημίας, που προκάλεσε αρχικώς την αναβολή των ποδοσφαιρικών αγώνων των Μάρτιο του 2020, που ύστερα διεξήχθησαν κεκλεισμένων των θυρών χωρίς θεατές.

Τα έσοδα από τις αγωνιστικές ημέρες μειώθηκαν κατά £13εκ., στις £71εκ., ως αποτέλεσμα των λιγότερων εντός έδρας αγώνων στην Premier League κατά την περίοδο αυτή. Αντίστοιχα, τα έσοδα από τα media μειώθηκαν κατά £59εκ., στις £202εκ., εξαιτίας του γεγονότος ότι η σεζόν της Premier League επεκτάθηκε έξω από την οικονομική περίοδο αναφοράς, για να ολοκληρωθεί τον Ιούλιο του 2020.

Παρά τις μειώσεις στα έσοδα από τα media και τις αγωνιστικές ημέρες, ο σύλλογος κατέγραψε αύξηση της τάξης των £29εκ., στις £217εκ. όσον αφορά στα εμπορικά έσοδα. Οκτώ νέες συνεργασίες ανακοινώθηκαν κατά την περίοδο αυτή, συμπεριλαμβανομένων αυτών με την Cadbury και την Iugis. Επίσης, Nivea και Carlsbger ανανέωσαν τις ήδη τρέχουσες εδώ και καιρό χορηγικές συνεργασίες τους με το σύλλογο.

Οι πωλήσεις λιανεμπορίου γνώρισαν ικανοποιητική αύξηση, με την εντός έδρας φανέλα των πρωταθλητών της Premier League να σπάζει τα ρεκόρ πωλήσεων. Επίσης, τα σχέδια του συλλόγου για διεθνή επέκταση προσέθεσαν έσοδα με τη δημιουργία νέων καταστημάτων λιανικής στην Ταϊλάνδη, τη Σιγκαπούρη και το Βιετνάμ.

Ηλεκτρονικά, ο σύλλογος γνώρισε τεράστια αύξηση σε ακολούθους των social media παγκοσμίως – της τάξης του 32% ετησίως, προσθέτοντας 22εκ. νέους followers. Η LFC παραμένει ο σύλλογος της Premier League με τους περισσότερους ακολούθους στο Youtube και είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος σύλλογος στο Instagram. Οι λογαριασμοί του συλλόγου στο Twitter έφτασαν τους 17.4εκ. followers – αύξηση της τάξης του 29%, τριπλάσιο ποσοστό σε σχέση με το αντίστοιχο που καταγράφηκε τη σεζόν 2018/19».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *